dijous, 13 de desembre del 2012

Taller de cançons


Hola!
En primer lloc, voldria parlar de la meva relació amb la música. Jo de cantar en sé una mica... Ho duc fent des de fa molts d’anys. He estat al cor d’adults de Can Blau (per a mi, un dels millors d’Eivissa), dirigit per Charlotte (fabulosa, segons el meu parer); actualment estic en un cor juvenil; i a més a més, cada setmana canto i toco la guitarra amb els nens. Per a mi, la música és molt important a la meva vida: gaudeixo moltíssim cantant i tocant, escoltant música per relaxar-me o per activar-me, delectar-me amb els  concerts, etc. És a dir, em xifla la música!

La setmana passada vam fer la primera part del taller de cançons. Na Sílvia ens va ensenyar a respirar, escalfar la veu i vam cantat un parell de cançons per infants. A més a més, ens va donar un parell de consells a l’hora de triar cançons per infants (no han de fer escales massa exagerades ni ser molt llargues). Al final, van sortir les diverses cançons a diferents veus i també el canon que ens va ensenyat in situ.



Aquesta setmana hem fet la segona part. Na Natalia i n’Ana Bonet ens han ensenyat diferents cançons per infants més petits (de 0 a 3 anys). M’ha agradat molt perquè moltes les coneixia per les pràctiques que vaig fer l’any passat i, és clar, em venien molts de records. A més a més, nosaltres anàvem afegint les que sabíem, de manera que ha estat molt enriquidor aquest feed-back que s’ha creat al taller. Ara estic esperant “ansiosa” a que ens donin totes les cançons que hem fet, per tenir un petit repertori.

Així que, he de dir que m’han agradat molts aquests dos dies de taller i que he gaudit molt fent una de les coses que més m’agraden. Gràcies companyes i un aplaudiment per tots i totes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada