dilluns, 22 d’octubre del 2012

Taller de costura


Aquesta setmana hem fet el taller de costura! Ha estat meravellós! Alicia i Rosa ens han ensenyat a fer manualitats molt senzilles però boniques: flors de tela i figures de feltre. Personalment, he gaudit moltíssim fent-lo, tant que a casa he seguit fent i estic entusiasmada. És una activitat que em relaxa i que em fa sentir bé, a gust. Crec que aprendré moltíssim d’aquests tallers i estic desitjant seguir endavant!

Ara vos deixo el que hem fet a classe, pas a pas, i les meves creacions a casa.

Flor de tela:
 

1)      Tallar dos cercles de cartró per fer els motlles i després la tela (un gran i un petit)

2)      Agafar el cercle gran, posar-lo al revés i fer repunt (pespunte)per tot el cercle.

3)      Arruguem i amb els dits modelem. Fixem i tanquem.

4)      Fem el mateix amb el cercle petit.


5)      Posem el petit damunt el gran, i anem cosint (per la part de baix, intentant que no es vegi el fil).

 

6)      Tallem el fil, i ja la tenim!

 


Clauers o fermalls de feltre:











1)      Fem els motlles al feltre i retallem.
 

2)      (Exemple marieta). Cosim, també amb repunt, pels punts igual que al motlle. Comencem per davall per a que el nus i els fils quedin a dins.
  

3)      Tallem les taques de la marieta i les cosim en X
 

4)      Els ulls igual.
5)      Posem l’altra base i cosim la part de baix. Fiquem el cotó i la cinta per fer el clauer.
6)      Cosim tot ben fort.


 I les meves creacions a casa:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada