dilluns, 22 d’octubre del 2012

Tornem a escriure!

Aquesta setmana hem d’inventar un poema, de manera individual, que sigui del mateix tema que un triat d’una llista (d’autors reconeguts). Estic descobrint que m’agrada aquestos reptes d’haver de buscar les paraules exactes per expressar allò que sents dins, però que a la vegada a de caber a un vers que està molt marcat, has de buscar sinònims si no hi queb o canviar la idea o reformular-la... En definitiva, estic gaudint de fer poemes i estic descobrint i desenvolupant una part de mi que crec em costa molt: la creativitat. Us deixo el poema del que he partit (Cessa, cor meu, de preguntar) i el que jo he creat (la música és alegria!). Espero que us agradi!


Cessa Cor Meu de Preguntar La Musica Es Alegria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada