dilluns, 29 d’octubre del 2012

Taller de fotografia: pa-ta-taaa!


No vaig poder assistir al taller de fotografia però he llegit el document que la nostra companya Marina ens va escriure donant-nos uns petits consells per optimitzar les nostres captures de fotografies. Ha estat molt interessant, gràcies Marina! Jo sóc de les persones que només utilitzen el mode “automàtic” de la càmera i que després s’enfada perquè la foto no surt com un vol (i al final, t’enfades amb la càmera i no té culpa... la culpa és de un mateix que no sap treure’n profit).

He agafat una foto recent, de la meva boda, i he utilitzat el programa que Marina ens va recomanar: Photoscape. I és una meravella! Una vegada més em dono compte de quants programes i utilitats desconeixem i que podríem fer servir per fer creacions i per tenir facilitats alhora de treballar amb l’ordinador. He començat i vaig explorant però ja us deixo el resultat de la meva primera exploració! (hi ha moltes més opcions: murals, mosaics, sèpia...). Espero que us agradi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada